Tack för den underbara responsen och tålamodet!

Hej allihopa! 
Just nu försöker jag ladda upp alla bilderna, det tar ett tag då det är ca 4000 bilder! Men jag försöker få upp bilderna så snabbt det går! Imorgon har jag mitt sista "prov" i årskurs 8 och på tisdag är den sista redovisningen för min del, så jag fokuserar lite på det just nu. Det kan komma upp en del med bilder till imorgon men räkna med att så många det går kommer på onsdag!
Så ser det ut nu! 
Men jag vill tacka er för en massa underbara komplimanger i pm osv, det värmer! Det är superkul att ni gillar bilderna! :)
Om det är några speciella bilder ni vill ha så får ni gärna kommentera det! Det är snart sommarlov, då kommer jag försöka fota en hel del! Kram

En bild jag tog för ca ett år sedan, helt oredigerad och utan stämpel men jag tycker att jag fångade steget helt okej ;)