Reglerna för användningen av mina bilder

  • Det är ok att kopiera bilden som är på dig/ ditt djur, så länge du skriver att jag är fotografen vid användning av mina bilder.
  • Det är strängt förbjudet att ta bort min stämpel.
  • Om du sparat bilderna på dig/ditt djur men ej vill att bilderna ska fortsätta synas här så måste du mejla mig så att jag då tar bort bilden/bilderna (melj och annan kontakt info hittar du under kategorin "allmän info").
  • Så länge dessa reglerna följs så kommer min stämpel  inte täcka hela bilden, utan bara ett hörn. Om de inte följs så kommer min stämpel finnas mitt i bilden.
  • Om du sparar bilden även om den inte är på dig/ditt djur så vill jag att du kommenterar och berättar detta.

 Detta är regler som skall följas då (enligt lag) bilden alltid kommer vara min oavsett om du betalat stora summor för den eller ej!
Trevlig resa genom bilderna mina!